Samochód występował w jednej wersji nadwozia:
Coupe-Hatchback 5d
323F różni sie od pozostałych modeli w swojej rodzinie za sprawą nietypowej linii nadwozia.
W ofercie znalazły się tylko silniki benzynowe:
- 1.5 16V (88km) - najpopularniejszy, niezbyt udany (spala sporo oleju, nietrwałe pierścienie czego
skutkiem jest dymienie)
- 1.8 16V (114km) - godny polecenia
- 2.0 V6 24V (144km)
Na rynku wtórnym dominują oferty aut z silnikiem 1.5. Warto skłonić sie ku większemu motorowi o
pojemności 1.8.
Zalety:
* Drzwi bez ramek - wygląda to nowocześnie.
* Brak poważnych usterek.
* Dobrze trzyma się drogi.
* Atrakcyjna stylistyka.
* Pewne prowadzenie.
* Dobre, dość ekonomiczne silniki.
Nie wiem gdzie umieścić sztywne zawieszenie, gdyż jedni lubią jego sztywność a inni narzekają.
Wady:
* Nieszczelność nadwozia, czego winne są sparciałe uszczelki a ich naprawa jest dość kosztowna.
* Niezbyt udany silnik 1.5.
* Ceny części nie są tanie.
* Matowienie reflektorów.
Mazda 323F to samochód, który właściciele chwalą sobie i mówią o nim bezawaryjny. Trzeba zwrócić uwagę na stan silnika 1.5 (jeżeli auto z tym silnikiem ogólnie podoba się nam) i stan uszczelek.
Jest to auto godne polecenia, ale trzeba unikać egzemplarzy z LPG.
Jego ceny rozpoczynają się od ok. 4000zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz