Honda CRX III - małe sportowe auto produkowane w latach 1992-1997. Technicznie to tak naprawdę Honda Civic V generacji. CRX występował tylko w jednej wersji nadwozia:
Kabriolet z dachem typu Targa ( jak w Porsche)
To małe autko występowało tylko z dwoma silnikami benzynowymi:
-1,6 16V (125 KM) - bardziej popularna jednostka, warto szukać auta z tym
silnikiem.
-1,6 (160 KM)
Jak na tak mały i lekki samochód te silniki sprawdzają się znakomicie. Nawet podstawowy 125 konny silnik zapewnia "frajdę" z jazdy. Właściciele polecają obie jednostki, także wybór zależy od naszych ambicji.
Czas na mocne i słabe strony:
Zalety:
* Nietypowe auto, które wzbudza duże zainteresowanie przechodniów.
* Łatwo je zaparkować.
* Jest technicznym bliźniakiem Civic'a, więc nie ma co liczyć na poważne awarie.
* CRX to małe i bardzo trwałe auto.
Wady:
* Korozja (głównie progi i nadkola).
* Zużycie przegubów.
Honda CRX to sposób na fajne, małe auto z sportowym zacięciem za niezbyt wygórowaną sumę pieniędzy. Na rynku wtórnym ceny egzemplarzy w dobrym stanie zaczynają się od ok. 6500zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz